1. Bendros grąžinimo taisyklės

  1. Prekių grąžinimas vyksta vadovaujantis LR ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 „Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“.
  2. Kokybiškų grąžinamų arba keičiamų prekių siuntimo išlaidas apmoka pats pirkėjas.
  3. Grąžinant kokybišką prekę, Pirkėjui grąžinama tik už prekę sumokėta pinigų suma. Siuntimo išlaidos pirkėjui nėra grąžinamos.
  4. Norėdamas grąžinti kokybišką prekę(-es), Pirkėjas gali tai padaryti per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių pristatymo Pirkėjui dienos, informuodamas Pardavėją telefonu arba el. paštu: [email protected] arba +370 622 22556
  5. Grąžinama kokybiška prekė turi būti originalioje pakuotėje, nesugadinta, nenaudota, tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir t.t.).
  6. Grąžindamas prekes Pirkėjas privalo nurodyti siuntėjo adresą ir tinkamai supakuoti prekę, kad ji nebūtų pažeista siuntimo metu. Pardavėjas negrąžins pinigų už prekes, kurios buvo pažeistos siuntimo metu.
  7. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko 4 ir 5 punkte nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.

  8. Grąžinant gautą ne tą prekę ir/ar nekokybišką prekę, Pardavėjas įsipareigoja priimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis kokybiškomis prekėmis. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamų prekių, Pirkėjui grąžinama sumokėta suma, įskaitant ir kaina už pristatymą. Grąžinimo išlaidos kompensuojamos tik pasirinkus grąžinimo būdą per Lietuvos paštą registruota paprasta siunta(būtina atsiųsti Lietuvos pašto gražinimo kvito kopiją). Kitos grąžinimo išlaidos nekompensuojamos.
  9. Jeigu Pirkėjas grąžina prekę, pirktą akcijos metu, grąžinama už prekę sumokėta suma su galiojusia nuolaida.
  10. Klientas sutinka, kad atsiskaitydamas grynaisiais pinigais prekių atsiėmimo metu ir nusprendęs grąžinti prekę, pinigai jam bus grąžinti į nurodytą banko sąskaitą.
  11. Pinigai už grąžintas prekes grąžinami per 10 darbo dienas nuo prekių gavimo.
  12. Kokybiškų prekių nepriimame: Akumuliatorių, ausinių, individualiai užsakytų prekių, originalių aksesuarų su atidarytomis (sugadintomis) dežutėmis. Prekių kurioms buvo suteikta speciali, sumažinta kaina.

Bendros (išplėstinės) taisyklės ir sąlygos ČIA

2. Sugadintų (brokuotų) prekių keitimas ir grąžinimas.

1. Gavus sugadintą ar pažeistą prekę, tokią prekę patikrinti iš karto tik atsiėmus. T.y. ne vėliau nei 2 dienos nuo atsiėmimo momento atsiųsti žinutę į el. paštą: [email protected] su užsakymo numeriu. Prideti trumpa aprašymą. Pridėti vieną nuotrauka: Vokas(turi matytis siuntėjo ir gavėjo informacija), prekės pakuotę(privalo matytis siuntėjo lipdukas), defektuota prekė(privalo matytis aprašytas defektas). Viskas turi būti 1 (vienoje) nuotraukoje.
2. Pretenzijos dėl brokuotų ar sugadintų prekių nepriimamos jei kreipiamasi vėliau, nei nurodyta pirmame punkte nesilaikant terminų. Jei nepridedama prašoma nuotrauka. Jei prekė panaudota(pvz.: nuimtos apsauginės plėvelės). Jei prekė gražinta be įspėjimo, nesuderinus, už tokios prekės grąžinimo išlaidų nekompensuojame. Pasiliekame teisę tokios prekės nepriimti.